Skoven - Skovforeningens tidsskrift

Tidsskriftet Skoven

Skoven er tidsskriftet for alle med tilknytning til praktisk skovbrug og naturforvaltning. Det indeholder aktuelle informationer om skovdyrkning, driftsteknik, dyre- og planteliv, naturpleje, skovøkonomi, lovgivning, faglige begivenheder og skovbrug i udlandet. Tidsskriftet er desuden debatforum for skovbrugets praktikere.

Medlemsblad for Dansk Skovforening

Skoven er medlemsblad for Dansk Skovforening, og lederen i hvert nummer udtrykker foreningens holdning til aktuelle skovpolitiske emner.

Skoven udkommer 11 numre om året i farvetryk og i A4 format. Der er normalt 52 sider hver gang.

Oplag

Kontrolleret oplag for perioden 1/7 2015-30/6 2016: 3507 pr. måned i følge Specialmediernes Oplagskontrol.

Abonnement

Et abonnement på Skoven omfatter også nyhedsbrevet Skoven Nyt.

Skovejende medlemmer af Skovforeningen modtager 2 abonnementer som led i medlemsskabet. Personlige medlemmer modtager 1 abonnement. Desuden kan alle tegne abonnement direkte mod betaling.

Pris

Abonnement koster 650 kr. inkl. moms (2017). Prisen reduceres hvis du starter i løbet af året - et abonnement fra maj og året ud koster derfor 2/3 af et helt års abonnement.

Betaling opkræves hvert år i januar måned. Hvis ikke vi hører noget, fortsætter abonnementet automatisk fra år til år.

Der kan tegnes abonnement med 80 kr. rabat til personer med tilknytning til skovejende medlemmer samt medlemmer af skovdyrkerforeningerne - dvs. 570 kr. Studerende kan tegne abonnement til 450 kr. inkl. moms.

Adresseændring

Husk at melde adresseændring til redaktionen på email:

sfod