Skovhjemmeside

En professionel og fremtidssikret hjemmeside til små penge

Skovforeningen har udviklet særlige hjemmesider for skov- og naturejendomme. Siderne er nemme at redigere, og prisen er så lav som et avisabonnement.

Vi tilbyder skovhjemmesiderne i 2 versioner:

Skovhjemmeside
Nyhedsbrev via email
Søgefunktion

Det er nemt og hurtigt

Det er nemt selv at redigere sin Skovhjemmeside – også selv om man intet kender til programmering.

Når du har bestilt en Skovhjemmeside, kan du gå i gang med at fylde tekst og billeder på allerede samme dag.

Med systemet følger en hjælpefunktion der forklarer hvordan systemet virker. Du kan også her på Skovforeningens hjemmeside finde manualer til hvordan specifikke dele af din Skovhjemmeside fungerer.

Du kan købe et klippekort til support (gratis for medlemmer af Dansk Skovforening) som sikrer at du kommer godt i gang med din nye hjemmeside og hurtigt kan få svar på dine spørgsmål undervejs.

Design

Med en Skovhjemmeside kan du frit vælge mellem 5 forskellige designskabeloner med hver sine farvevarianter. Du kan altid skifte til de andre designs og farvevarianter når du får lyst.

Designskabelonerne sikrer at hjemmesiden har en konsekvent grafisk linje og at din skovejendom fremstår professionelt på internettet.

Logo

Hvis skovejendommen har et logo, kan det placeres naturligt i designet. Hvis ejendommen ikke har et logo, kan du fx skrive skovens navn som så bliver placeret samme sted som et logo.

Tilpasning og support

Hvis du ønsker hjælp til opsætning af hjemmesiden eller fx nogle helt bestemte farver, så kontakt Skovforeningen og hør om mulighederne.

Prisbillig og Fremtidssikret

En Skovhjemmeside kan erhverves for en pris som er på niveau med et avisabonnement.

Hvis du senere får behov for en større hjemmeside med endnu flere muligheder, er det nemt at konvertere din Skovhjemmeside til redigeringssystemet Dynamicweb CMS. Det er Danmarks mest udbredte system til hjemmesideredigering og elektronisk handel. Du optjener oven i købet en bonus på 50% af abonnementbeløbet og startsomkostningerne for din Skovhjemmeside, og denne bonus kan anvendes til køb af en Dynamicweb CMS løsning.
Mere information
Alex Møllbach
am@skovforeningen.dk

Se Skovhjemmeside